We helpen je graag!

Bij ons krijg je altijd een persoonlijk antwoord op zowel kleine als grote vragen. Of het nu gaat om een product, onze levertijden of hulp bij het inrichten van je werkplek of een deel daarvan. Neem contact met ons op op de manier die jou het beste uitkomt - op werkdagen van 8:30 - 17:00 uur.

Onze klantenservice is niet bereikbaar op 2e Paasdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaart en Tweede Pinksterdag.

vraagteken
Telefoon
Bel ons op
0513-334289

Chat
Gebruik de chat
rechtsonder
Mail
Stel je vraag via
info@ajproducten.nl
FAQ
Lees hieronder 
veelgestelde vragen

Wil je iets retourneren? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice. De producten moeten ongebruikt zijn, niet in elkaar gezet en nog in de originele verpakking zitten. Mocht dit niet zo zijn, dan kan er een bedrag ingehouden worden. Houd er rekening mee dat sommige producten, zoals op maat gemaakte producten, niet geretourneerd kunnen worden. 

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

 

 

Ja, sommige producten kunnen niet worden geretourneerd:

  • Matten op maat
  • Op maat gemaakte producten
  • Het herroepingsrecht is niet van toepassing op goederen die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd of die snel kunnen bederven of verouderen.

 

Als een artikel nog in nieuwstaat is en in de originele verpakking zit, krijg je het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor het terugsturen betaal je wel zelf. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, voordat je een product retour stuurt.

Is het product beschadigd, incompleet of niet goed verpakt? Dan kunnen we een deel van het bedrag inhouden. We controleren de producten als we ze ontvangen. Als er iets wordt ingehouden, laten we je weten waarom en hoeveel. Meer informatie hierover vind je in onze algemene voorwaarden.

Helaas raken goederen soms beschadigd tijdens het transport. Als dit gebeurt, laat het ons dan weten en we zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar klantenservice@ajproducten.nl, te bellen naar 0513-334289 of via onze online chat.

Help ons door je goederen bij aflevering te controleren; je hebt het recht om de chauffeur te vragen om te wachten terwijl jij je goederen controleert. Als je schade aan de goederen of de verpakking kunt zien, vragen we je om de chauffeur te vragen een foto te maken en/of een aantekening op de leveringsdocumenten te maken van de schade in kwestie en vervolgens contact met ons op te nemen om ons dit zo snel mogelijk te laten weten, maar niet later dan 3 dagen na ontvangst van je levering. Dan zoeken wij zo snel mogelijk een passende oplossing.

 

Adres

Ons kantoor in Nederland bevindt zich op onderstaand adres.

Zadelmakersstraat 7
8601 WH Sneek